دختری در باد

روزنوشته

دختری در باد

روزنوشته

روز98:تاثیر نظم در موفقیت انسان ها

سه شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۷، ۰۴:۲۴ ب.ظ

چند روز پیش یه فایل صوتی از مشاوره دکتر هلاکویی در مورد داشتن نظم و درس خوندن رسید دستم،فرصت نکردم گوش کنم.

تا امروز ،سر فرصت مناسب نشستم و دانلودش کردم و 3مرتبه با  دقت فروان 

گوش کردم ...

بسیار جالب بود واسم،این فایل رو به سه نفر از بهترین دوستانم فرستادم تا گوش کنند و نهایت استفاده رو مثل من ببرن.


من معتقدم که تکرار مادر یادگیری هستش.


 سالهای زیادی هستش که دارم در مورد تغییر و نظم و برنامه و رشد و موفقیت 

می پرسم و مشاوره میگیرم و فایلهای خوب رو گوش میکنم.


همه این روزها و از دهان همه ادمهای موفق یه کلمه مشترک شنیدم که اونم نظم بود و همچنان هست.

                    راز موفقیت از زبون موفقترین ها👇

جیم ران میگه نظم.

                     دکتر هلاکویی میگه نظم.

                                                   محمد پیام بهرامپور میگه نظم.

                                                                                دکتر شیری میگه نظم.

 محمدرضا شعبانعلی میگه نظم.

                                       سجاد سلیمانی میگه نظم.

                                                                        اهورا هاشمی میگه نظم.

و واقعا همینه،تا زمانی اجراش نکنی تاثیر فوق العاده اش را نمیفهمی

و چه زیباست تکرار اون.

من رشد سریع خودم رو مدیون نظم هستم .

تمام تلاشم رو کردم و در بیشتر مسائل نظم رو جرا کردم.

امروز که برای چندمین بار از نظم شنیدم،صلاح دونستم برای چندمین بار بشینم و خوب فکر کنم و ببینم چه کردم .

یجورایی دوباره با خودم حساب و کتاب کردم و دیدم هنوز چندتا کار دارم که باید منظم شه تا کوفقیت من تضمینی شه.

به قول دکتر هلاکویی چون و چرا نداره،از امروز مشخص میکنی و هر روز واسش وقت میذاری و انجامش میدی برای همیشه.

پرسش و پاسخ هم از خودت ممنوع🚫.

الان هم دارم میرم تا توی دفتر زمانم بنویسم تا تعهدم به خودم کامل شه.

زندگی همینه توی هر مقطعی باید ازش. یاد بگیری.

اموخته های خوبی به دست آوردم،امد به قول یکی از بهترین دوستانم ،هنوز اول راهم و باید حسابی کار کنم و یاد بگیرم و.....

بعد از به دست آوردن این تجربیات خوب ،توصیه های خوبی به بهترین دوستانم میکنم و از اینکه گره کوچکی از زندگیشون باز میشه لذت میبرم.

در ضمن مهمترین توصیه ای که به دوستانم دارم مخصوصا داداش کوچیک خودم ،اینکه همیشه از متخصص کمک بگیر 

توصیه های من لازمه کار من بوده و میتونه واسه تو موقت باشه.

زمانی یه مربی خوب داشته باشی درمان مشکلات قطعی میشه.

امروز یکی از مهمترین موضوعات نظم بود که خوشحالم بازم در موردش شنیدم و نوشتم در موردش .

و همینطور مرور کردم تاثیرات اون رو روی نمودار موفقیتم.







  • fatemeh khajehasani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی