دختری در باد

روزنوشته

دختری در باد

روزنوشته

گفتن کلمه (نه!!!!!!!)

دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۳۳ ب.ظ
نه......

برای خیلی از ما آدم ها گفتن این کلمه بسیار سنگین و سخته.
فکر میکنیم با گفتن این کلمه خیلی چیزها از دست خواهیم داد.

اما من فکر میکنم استفاده به جا و به موقع از این کلمه باعث میشه تو خیلی چیزها رو بدست بیاری.

مثل الان من.... 

وقتی تو محکم میگی نه.....   خیلی از نزدیکترین هایت به کلی بهم میریزن و تو رو تحقیر میکنند،گاهی کارشون به جایی میرسه که با تو قهر میکنند
اما به نظر من باید بهشون زمان داد تا معنای حرف های تو رو درک کنند و متوجه دلیل نه گفتن تو بشوند.

الان خیلی آروومم چون میدونم این نه محکم باعث میشه تا من به داشته هام بیافزایم و خیلی چیزها رو بدست بیارم.

واسه نه گفتن ها بیشتر تمرین کن و بدون کجاها باید محکم بیانش کنی و...

                                    🌸     سشنبه97/06/12.  🌸

  • fatemeh khajehasani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی