دختری در باد

روزنوشته

دختری در باد

روزنوشته

خودزنی نکن

يكشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۳۶ ب.ظ

خود زنی فقط و فقط به معنا ضرب و شتم خودت یا آزار و اذیت و آسیب رسوندن به جسمت نیست.

مهمترین چیز اینه که تو نباید حتی با حرفهات خودزنی کنی و هی خودت رو آزار بدی و مقصر بدونی تو اتفاقات.


بیشتر اوقات به خودم میگم تو باید عالی باشی و بی عیب و نقص 

هی خودمو اذیت میکنم و روح خودم رو خراش میدم.


چند روزه که دوباره تموم حرفها به من حمله کردند و بیشتر ساعات روز ذهن منو مشغول به خودشون کردند.


از خودم خواستم تا با بهترین دوستم گپ بزنم و زود رفتم واسش پیام گذاشتم و ازش وقت خواستم.


دوروز طول کشید تا ارتباط ما برقرار شد آخه برنامه اش همیشه پره😊.


حدودا ساعت 21:08دقیقه تماس گرفتم و شروع کردم به حرف زدن.


نمیدونستم دردم رو چجوری بگم.


هرچی تو ذهن شلوغم بود گفتم و اون صبوری کرد و خوب شنید .


همینجور که میگفتم ،تو ذهنم داشتم به خودم فحش میدادم که اینها چیه داری میگی ؟چرا تمرکز نداری؟و.......


اما اون زود فهمید درد منو و حال خرابم رو متوجه شد.


اون حرف میزد و من اینور تلفن آروم آروم گریه میکردم،چون داشت درد عمیقی که تو وجودم نشسته بود رو واضح و شفاف واسم بیان میکر.

این دردی بود که خودم نمیتونستم به زبون بیارم 


سعی کردم خوب خوب گوش کنم و جملات کلیدی رو به ذهن بسپارم .


اصلیترین جمله این بود خودزنی نکن ،اینقدر خودت رو مقصر ندون .


واقعیت هارو ببین و به خواسته هات فکر کن.


و اینو بدون که هیچ چیز مطلقی تو دنیا وجود نداره .

زندگی در لحظه حق توست و تو باید زندگی کنی حتا اگر جایی لازم باشه تا اون رو ترک کنی.



حدود 47دقیقه حرف زده بودیم با اینکه دوست مهربانم دیرش شده بود و باید میرفت اما بازم نکته هایی رو که یادش میومد بهم میگفت و اخر سر هم فقط گفت مراقب خودت باش .



وقتی ارتباط ما قطع شد و من حال خوب خودمو دیدم،متوجه شدم که چه انرژی زیادی رو گرفتم ازش.


بسیار لذت بخشه وقتی میبینی یه دوست خوب پا به پای تو قدم برمیداره و در تمام لحظات خوشی و ناخوشی حضور داره.


امیدوارم بتونم واسه تک تک دوستان خوبم جبران کنم.



امشب بعد از مدتها دلم خواست تا بنویسم .


ثبت کردن به من نشون میده که کی بودم و کی شدم ،دوست دارم زمانی برگردم و این تغییرات با شیب ملایم رو ببینم و...


          یکشنبه97/06/05ساعت 23:36شب

  • fatemeh khajehasani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی