دختری در باد

روزنوشته

دختری در باد

روزنوشته

هر آرزو روزی به واقعیت می پیونده.

شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۴۸ ب.ظ

هر آرزو، روزگاری به واقعیت می پیونده،فقط یه شرط داره ،اونم پیگیری و تلاش واسه اون آرزو ست.

یادمه دوران بچگی علاقه شدیدی به معلمی داشتم ،به مراقبت از بچه های کوچکتر از خودم.

زمانی که خواهرزاده ها و برادر زاده ها رو به من میسپردن و میرفتن ،میشدم خانم معلم و واسشون قصه میگفتم.

همیشه میگفتم روزی روزگاری باید واسه وطنم (رابر) خدمت کنم ،اونم با افتخار و الان حدود یک ساله که برگشتم رابر و در خدمت معصوم ترین قشر جامعه ام هستم.

و با امیدواری تمام میخواهیم بهترین دانش آموزان رو پرورش بدهیم و استعداد های درخشانی رو شکوفا کنیم.البته با توکل بر پادشاه پادشاهان،خدای مهربان.


الان 13سال از معلمی  من میگذرد و سعی کردم عضو مفیدی واسه جامعه باشم .


سختیهای زیادی رو پشت سر گذاشتم،اما حسابی ساخته شدم.

عین یه آهن که هی رفته تو کوره آتش و فرو رفته درون آب.


خوشحالم که به آرزوی دوران بچگیم رسیدم و والان احساس خوشبختی بسیار زیادی دارم و در زمان و موقعیت خودم خوشحال ترین و خوشبین ترین و پرامیدترینم😍😊.

همیشه آرزوهات رو تو ذهنت مرور کن و بهشون فکر کن و واسشون قدم بردار و آموزش ببین و اجرایی شون کن.


امشب دارم آماده میشم تا واسه فردا یک کلاس قصه گویی خاص داشته باشم و سعی کنم نمایش خلاق رو با بچه ها به خوبی کار کنم.

دوست دارم بچه هامو کتاب خوان کنم ،حتی شده 1%از گل پسرا روو.

واسه این هدفم قدم بر میدارم و میرم جلو و میدونم که به دنبالش موفقیت من حاصل میشه.


روزگاری به خودم افتخار خواهم کرد که مدرسه مولانا تفاوت ویژه ای با همه مدارس دارد😊👌



  • fatemeh khajehasani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی