دختری در باد

روزنوشته

دختری در باد

روزنوشته

روز 96:ایده های جدید

پنجشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۳۱ ب.ظ

حالا دیگه ووقته اینه که بشینی و ایده های جدید رو بنویسی واسه رشد کار .


امسال میخوام واسه مدرسه تخته هوشمند بخرم و تدریس رو به روز کنم.


پیگیری مجوز دوره دوم رو پیگیری کردم و الان داره صادر میشه .

پیگیری نتیجه داره ،مخصوصا پیگیری من که به حدی زیاده که تا نتیجه نگیرم دست از کار نمیکشم.


همیشه از خدا میخوام که بهترین رو واسم بخواد ،اگر جایی به نفع من نباشه ازش میخوام که به خوبی تمومش کنه.


خوشحالم از اینکه همیشه خدا کنارم بوده و کمکم کرده و رشد خوبی داشتم.


حالا وقت ایده پردازیه ،باید بشینم و خوب فکر کنم و ایده هایی که تو ذهنم هستش رو بنویسم.


الانم اومدم کرمان و پیگیرم کارهای اصلی هستم واسه ادامه کار،امسال استقبال خانواده هها بیشتر از سال گذشته است.



  • fatemeh khajehasani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی