دختری در باد

روزنوشته

دختری در باد

روزنوشته

رور 93:هنر عشق ورزیدن.

دوشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۵۳ ب.ظ

من عاشقم،عاشق خیلی چیزها ،این عزیزترین دارایی منه،هر روز از خدا ممنونم بابت این لطف بزرگ.


با این همه حرف صحبت گاهی با خودم خلوت میکنم،میبینم که هنر عشق ورزیدن رو باید بلد باشی ،نیاز داری آموزش ببینی.


چند وقت پیش رفتم کتابفروشی و کتاب هنر عشق ورزیدن رو دیدم و خریدم و الان چند روزی هستش که دارم هر روز چند صفحه ای ازش میخونم و بسیار عالی.

وقتی به اساتید خوب دسترسی نداری،باید خود آموز شی و از کتاب استفاده کنی و یاد بگیری.

توی کتاب در مورد تمرین عشق ورزیدن گفته .


تصمیم دارم هنر عشق ورزیدن رو واسه خودم شفاف کنم،مخصوصا در زمینه ازدواج

اخه بیشتر اوقات با مامان بحث میکنیم در مورد این موضوع،نه میشه ازش فرار کرد،نه میشه ندونسته واردش شد.

پس تصمیم گرفتم روزانه نیم ساعت واسش زمان بگذارم و بهش خوب فکر کنم و شفافش کنم واسه خودم و بعد در موردش یاد بگیرم و به کار ببندم .


مهمترین مطلبی که این روزها یاد گرفتم اینه که هر چیزی رو باید واسه خودت شفاف کنی تا بتونی بهش برسی 


مطلبر که تو ذهن ادم گنگ و نامعلوم باشه ،هیچوقت بهش نمیرسی .


(شفافیت )کلمه بسیار زیبایی هستش که زندگی و ادامه راه آدمها رو به دنبال داره.

عشق و زندگی و همسر آینده و روش زندگی من باید شفاف شود تا نتایج رو ببینم

  • fatemeh khajehasani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی