دختری در باد

روزنوشته

دختری در باد

روزنوشته

روز84:کافیه دوباره از فردا شروع کنی.

جمعه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۱۶ ب.ظ

اولش گیج و سردرگمی و حسابی کلافه .

همش میگی چرا این؟چرا اون؟ چه کنم؟ باکی مشورت کنم؟ 

تا اینکه به ذهنت میرسه از یه جایی شروع کنی و میری سراغ یکی از اساتید خوب 

چند جلسه ای مشاوره و.... شروع یه دوره عالی که تاثیر عالی میذاره روی زندگیت.....


حداقل باید 300روز مداوم روی مسئله ای که داری کار کنی تا بتونی نهادینه اش کنی 

دیروز با دوست خوبم حرف میزدم که گفتش فاطمه دنبال بهانه نگرد 


الان من و تو با بقیه افراد میبایست فرق کنیم چون تو دوره های عالی شرکت کردیم و آموزش هایی دیدیم که بقیه ندیدن ،پس قبول کن که باید متفاوت عمل کنیم،متفاوت فکر کنیم

اما الان اینطور نیست و من و تو عین بقیه افرادی هستیم که تو این دوره ها شرکت نکردن 


حالا وقت اون رسیده که به خودمون رجوع کنیم و درستش کنیم

به قول استاد خوبم ،گاهی واسه بیشتر افراد اتفاق میافته فقط کافیه از فردا دوباره شروع کنی و دوباره بری تو دوره و .....


درسته نباید رها کرد باید هرطور شده دوباره با انرژی فراوون دوباره شروع کرد


امشب دوباره تصمیم میگیرم که به خودم تعهد بدم که همیشه و در همه حال تلاش کنم و بنویسم و با برنامه برم جلو تا دیگه غمگین نشم بابت کم کاریها 


جالبه ،دوباره اون انرژی و حس خوب و عالی برگشت😊😊👌🙌🙌🙌

  • fatemeh khajehasani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی