دختری در باد

روزنوشته

دختری در باد

روزنوشته

روز60:سکوت

جمعه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۷، ۱۱:۴۳ ب.ظ

گاهی دلت نمیخواد حرف بزنی،حتی یک کلمه.


دلت میخواد سکوت کنی ،خودت باشی و خودت .


رهای رها از همه چیز،دلت میخواد فقط تماشاگر باشی .


امشب حرفی ندارم واسه گفتن،فکر میکنم اینقدر اشتباه کردم که باید چند روزی بهشون خوب فکر کنم،خوب خوب.


دلم میخواد سکوت کنم و با خیلی از واقعیت ها روبرو شم.


میخوام روزهای متفاوتی رو شروع کنم......


و قصه های جدید و زیبایی بنویسم......


الانم میرم تا فکر کنم و.....


                                دوستدار شما:فاطمه

  • fatemeh khajehasani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی