دختری در باد

روزنوشته

دختری در باد

روزنوشته

روز59:آرام حرکت کن

جمعه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۷، ۰۸:۰۲ ق.ظ

لطفا آرام حرکت کن،گفته بهترین دوستم به من،این بهترین تجربه ای بود که به دست آوره و حدود 2ماه هستش که مرتب به من تاکید میکنه که ارام حرکت کن،عجله نکن،صبور باش،انجامش بده....


اولش ن؟میگفتم چشم و سعی میکردم ارامتر حرکت کنم اما نمیتونستم خیلی سرعت خودم رو کم کنم اخه ترک عادت موجب مرضه

اما سعی کردم هر روز اگاهانه تمرین کنم تا به نتیجه برسم. و الان اینو میگم من 60روز تمرین کردم و الان تغییر خوبی میبینم و الانه که میتونم بگم ،به. این جمله ایمان آوردم.

الان این جمله رو به گوش آویختم و سعی میکنم با ارامش برم جلو ..



                         با مهر و سپاس🙏💐

  • fatemeh khajehasani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی