دختری در باد

روزنوشته

دختری در باد

روزنوشته

روز58:ادعا

چهارشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۷، ۱۱:۰۹ ب.ظ

حس میکنم خیلی پر مدعا شدم و چشمم رو روی بعضی از واقعیات بستم و دارم با تعریف هایی از خودم روی خیلی از نداشته ها و کمبود ها رو میپوشونم یا ازشون فرار میکنم.

فاطمه جان ازت خواهش میکنم چند روزی خیلی چیزها رو رها کنی و کمی واقعی تر عمل کنی،انتظار تعریف رو نکشی،دنبال کسی ندوی،منتظر پیام کسی نباشی،کمتر حرف بزنی..

مرد و مردونه بشینی و اموخته هات رو لیست کنی و ببینی چقدرش رو عملی کردی و چقدر رشد کردی.

کارهای انجام نشده ات را لیست کنی و شهامت روبرو شدن باهاشون رو پیدا کنی و یکی یکی انجامشون بدی 


عزیز دلم دوست دارم خودت از خودت تعریف کنی،خودت خودت را دوست بداری،خودت خودت را تشویق بکنی،خودت خودت را به قله کوه برسانی...


و از همه مهمتر بفهمی که کی هستی و کجا هستی و چه حرفهایی باید بزنی واز زندگی چی میخوای؟


اره عزیزدلم از بهترین دوستت که خودت باشی کمک بگیر ،اگر موفق نشدی اونوقت برو به سراغ اساتید و دوستانت

یه فرصت دوباره به خودت بده ،من به تو باور دارم 


از اعتماد به نفست نیافتد ،ازت میخوام دوباره پاشی و حرکت کنی .

امروز را به خاطر بسپار1397/01/29چهارشنبه فروردین ماه


          دوستدار تو فاطمه🌹

  • fatemeh khajehasani

نظرات  (۱)

متن زیبایی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی