دختری در باد

روزنوشته

دختری در باد

روزنوشته

روز51:زندگی را زندگی باید کرد

پنجشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۷، ۰۹:۳۹ ق.ظ

زندگی را زندگی باید کرد،توی این 50روز خیلی چیزها یاد گرفتم امیدوارم بتونم با تکرار و تمرین و اجرای یاد گرفته هام تغییراتم رو موندگار کنم تو زندگیم و روز به روز بهبود ببخشم این زندگی دوست داشتنی رو .

میخوام لیست کنم آموخته هام رو👇

1:در همه حال باید آرام بود(آرامش سرچشمه تدبیر است).

2:برای تغییر هیچوقت نباید عجله کنیم،تغییری تغییر خواهد شد و برلی همیشه موندگار که آرام آرام صورت بگیرد و با گوشت و پوست و خون زندگی یکی شود.

3:دارم سعی میکنم قبل از اینکه حرفی بزنم اول تو دهنم مزه مزه کنم تا بعد از گفتنش دچار پشیمونی نشم.

4:سعی خودم رو به خوبی بشناسم .

5:یادگرفتم به خودم عشق بیشتری بورزم،لحظات شادی بیافرینم و از تنها بودن هام لذت ببرم.

6:خط قرمزهای خودم رو لیست کردم،تا هرکسی به خودش اجازه هرکاری رو نده.

7:قدرت نه گفتن به خودم و دیگران رو تقویت کردم .تمرین خیلی سختیه اما شدنیه و من اینکار رو کردم.

8:خوش بگذرونم در همه حال👈کار،استراحت،سفر،گردش،روزهاروزهای سخت و...

9:مخاطب خودمو پیدا کنم،همه ما ادمها به رابطه عاطفی نیاز داریم،پس نباید انکارش کنیم.

10:.....


اگر بخوام بنویسم چندین مورد باید بنویسم،الان اصلی ترین هایی که اجرا کردم رو نوشتم.تو وبلاگ های بعدی ادامه میدم حتما..


          فاطمه جووونم دوستت دارم و مطمئنم موفق ترین خواهی شد.

  • fatemeh khajehasani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی