دختری در باد

روزنوشته

دختری در باد

روزنوشته

روز24:مدیریت خودم

جمعه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۶، ۱۱:۰۶ ب.ظ

کلمه مدیریت رو زیاد شنیدیم،اصلا مدیریت یعنی چی؟

یعنی آگاهی از موقعیتت و رسیدگی به موقع به اون موضوع خاص، من اینروزها به مدیریت خودم بیشتر از هرچیزی نیاز دارم

باید به یکسری از مسائل شخصی به خوبی رسیدگی کنم و به خوبی و بدی یا محاسن و معایب شون آگاهی پیدا کنم تا بتونم برای یه سبک زندگی مختص خودم که حس و حال خوب رو به من هدیه بده،آماده بشم .

تغییر کلمه ای هستش که مدام تو ذهن من مرور میشه،من فقط میخوام تغییر کنم و این باعث شده مدام خودمو با دیگران مقایسه کنم که این مقایسه باعث میشه که حال من بد شه و خودمو دست کم بگیرم......


الان که متن بالا رو مجدد خوندم دوباره اون کلمه تکراری اومد جلوی چشم(ذهن بهم ریخته و نامنظم) 

دارم برنامه ریزی میکنم واسش،یکسری اقدامات رو هم دارم انجام میدم

تو لیست اهدافم نوشتم واسش.....



  • fatemeh khajehasani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی