دختری در باد

روزنوشته

دختری در باد

روزنوشته

روز19:تصمیم

يكشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۶، ۰۳:۳۲ ب.ظ

امروز حال و هوای عجیبی دارم،انگار که رها شدم بین زمین و آسمان

حس و حال خوبیه،از دیروز گذشته ها رو مرور کردم،گفته های دوستانم رو مرور کردم و الان حس خوبی دارم.....

امروز تصمیمی گرفتم، تصمیم گرفتم خیلی چیزهارو رها کنم به حال خودشون و اینقدر به تک تک مسائلم گیر ندم و روزانه برای ارتقا خودم و رفتارم تلاش کنم و کار کنم 

اجازه بدم هر چیزی به وقتش التیام پیدا کنه،به قول دوست مهربانم تو باید اجازه بدی این یادگیریها آرام آرام به خون تو بشینه. 


خوشحالم که دوستان بسیار خوبی دارم .امروز حرف زیادی برای گفتن ندارم.

                 

                                              یکشنبه1396/12/20



  • fatemeh khajehasani

نظرات  (۱)

سلام :)

گاهی خیلی به خودمون سخت میگیریم و نتیجه عکس میده

دوستت خوب گفته . آرام آرام و پیوسته

پاسخ:
و واقعا ارام ارام و پیوسته نتیجه عالی به دنبال داره.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی