دختری در باد

روزنوشته

دختری در باد

روزنوشته

روز 4:ارامش

شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۶، ۰۲:۴۱ ب.ظ
1396/12/05

با صدای الله اکبر اذان  از خواب بیدار شدم ،ساعت 5صبح بود.با خدا درد و دل کردم و رفتم سراغ شروع یه روز عالی،زمانی عالی خواهد شد که لیست کارها رو بنویسی و بذاری جلو چشمت.یه صبحونه عالی خوردم و حرکت کردم به سمت مدرسه،حس عجیبی داشتم،راه رفتنم مثل روزهای قبل نبود ،ارامش عجیبی داشتم،استرسی وجود نداشت و من لحظه شماری میکردم برسم مدرسه،
به 40%از لیست کارها رسیدگی کردم و انجام شدند،امروز خیلی خوب بود .
اینم از روز نوشته امروزم👌😊

امروز یادگرفتم که آرامش سرچشمه تدبیر است.

                                                شنبه1396/12/05 ساعت 14:50ظهر
  • fatemeh khajehasani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی