دختری در باد

روزنوشته

دختری در باد

روزنوشته

روز3:اهمال کاری

جمعه, ۴ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۱۳ ب.ظ

96/12/04

سلام سلام، دیروز ننوشتم ،اما امروز جبرانش میکنم،اخه درگیری زیادی داشتم ،میدونم اینم بهونه است بازم بهونه آوردم😥دیروز رو ننوشتم ولی الان مینویسم.

امروز جمعه چهارم اسفندماه هستش و من همچنان با ذهنم درگیرم

اخه تو کجایی؟میخوای چکار کنی؟باید یه برنامه منسجم و منظم داشته باشی،

اخه چقدر تکرار؟از یه جایی باید شروع کنی.....


اینها جملاتی است که همچنان واسم تکرار میشه و منو مجبور میکنه که بیشتر بیاندیشم،طبق گفته استاد دیروز سخت پیگیری کردم تا تونستم فیلم جنگجوی درون رو دانلود کنم و توی سه زمان مناسب دیدمشو امروز بالاخره تموم شد

خیلی عالی بود ،خیلی موارد رو یادگرفتم اما ننوشتم،فقط دلم میخواست ببینمش .

امروز روز پرکاری داشتم ،درخدمت خانواده بودم و یجورایی خودمو رها کردم از فکرهای بیخود و پر استرس .

امروز تصمیم گرفتم،اونم یه تصمیم بسیار دوستداشتنی....

میخوام از زندگیم لذت ببرم و تا بتونم استرس و اضطراب های بیخود رو بریزم بیرون.....

امروز یادگرفتم که به دلیل کامل گرایی اهمال کاری نکنم،کار باید انجام شود.


                                         شنبه1396/12/04ساعت15:20

  • fatemeh khajehasani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی