دختری در باد

روزنوشته

دختری در باد

روزنوشته

روز 1:شروع چالش

جمعه, ۴ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۲۹ ب.ظ

    1396/12/02                   

امروز شروع یه چالش 100روزه بسیار خوبه واسه من ،منظورم وبلاگ نویسی

هستش،کاری که تاحالا انجامش ندادم و الان میخوام 100روز باهاش کار کنم.

مطمئنم که روزنوشته های بسیار عالی خواهم نوشت😉.    


و اینک اولین روز نوشته فاطمه👇

       


                                       شیطنت امیرعلی😜

روز من با آرامش عجیبی شروع شد،ساعت 6:30بود که از در خونه راهی مدرسه شدم.

هر روز از خانه تا مدرسه رو پیاده میرم،نسیم خنکی گونه های منو لمس میکرد ،

هوا بسیار دلچسب بود.روز با با سروصدای گل پسرا شروع شد.

امیرعلی امروز خیلی شیطنت کرد ،صابونش به رخت بیشتر بچه ها خورد و همه شکایت میکردن و در جواب عصبانیت بقیه فقط لبخند میزد،در اینجورمواقع ادم میمونه در مقابل اینجور بچه ها چکار کنه،هیچ صلاحی جواب نمیده،تنها کاری که توانستم امروز ازش جواب بگیرم محروم کردن امیر علی از زنگ تفریح بود .

امروز هم مثل بقیه روزها، به خوبی طی شد و من بازم مثل اول صبح با آرامش عجیبی به خانه برگشتم.


  • fatemeh khajehasani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی