دختری در باد

روزنوشته

دختری در باد

روزنوشته

داستانهایی در مورد مدرسه

سه شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۴۹ ب.ظ

امشب سه شنبه شب یه جلسه در مورد مدرسه داشتم ،در مورد مدیریت تمام امور مدرسه،هنرشاگردی کردن

یاد گرفتم که ارام ارام حرکت کنم،یاد گرفتم که صبر داشته باشم.

یاد گرفتم که هر روز تمرین کنم اونم با سماجت زیاد ،یکی از تمرین ها که به دلم نشست این بود که هر روز یکساعت فقط و فقط به خودم فکر کنم.

این جلسه بسیار پربار بود و ارامش بسیار عالی به دنبال داشت واسم.

  • fatemeh khajehasani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی