دختری در باد

روزنوشته

دختری در باد

روزنوشته

روز 69:گذر زمان و تغییر فاطمه

دوشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۹:۵۳ ب.ظ

همیشه فکر میکردم اراده یعنی در لحظه تصمیم بگیری و همون موقعه 180درجهبچرخی و روش جدید رو اجرا کنی.

واسه همین اگه نمیتونستم انجامش بدم حالم بد میشد،چندسالیه که ارامش رو به خودم تقدیم کردم و سطح توقع رو از خودم اوردم پایین و سعی کردم که اروم اروم تغییرش بدم ،حالا که دارم نتایج خوبش رو میبینم تازه میفهمم که تا چیزی رو انجام ندی به طعم شیرین نتیجه اش نمیرسی و نباید کامل گرا بود و توقع بیش از اندازه از خودت داشته باشی.....

  • fatemeh khajehasani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی