دختری در باد

روزنوشته

دختری در باد

روزنوشته

روز26:مقابله,جرات،ریسک،شکستن قفل....

دوشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۶، ۱۲:۲۸ ق.ظ

عجب روزروزی بود امروز،یه جایی از زندگی میرسی که دلت میخواد بزنی کنار و یه خورده به خودت برسی و فکر میکنی یه لایه گرد و غبار نشسته به جان و روحت و نمیذاره که بدرخشی،منم امروز زدم تو ایستگاه خودخواهی و یه خورده گرد گیری کردم جان و روح خودمو ،اخه وقتی میبینی زندگیت راکد شد باید آستین بزنی بالا تا به حرکت درش بیاری و نذاری که گندیده بشه و بوی لجن بگیره.

بله درست متوجه شدین،امروز بازم با بهترین دوستم حدود یکساعت و نیم صحبت کردم و یکسری دل و جرات ها رو پیدا کردم امشب یه کاری که باید 5ماه پیش انجام میشد رو انجام دادم ،اولش داشتم از استرس و اضطراب میمردم چون حرف هایی رو به زبون اوردم که تو عمرم حتی بهشون فکر هم نکرده بودم،اما الان حال بسیار خوبی دارم و بسیار خرسندم از این حرکت👌

و از خدا ممنومم بابت دوستان خوبی که به من داده.


رشد یعنی همین،یعنی هر روزت باهم فرق کنه .

یعنی فراز و نشیب،یعنی گریه و خنده .

خدا رحمت کنه پدر رو خیلی وقتها به یاد حرفهاشون میافتم و با مرور اون ضرب المثل ها و حرفها عشق میکنم.....

یادمه که جمله ای رو هزاران میگفتن👈دوست نادان تو رو میخندونه و دوست دانا تو رو میگریونه

یعنی:دوست دانا زود مشکل تورو متوجه میشه و بهت گوشزد میکنه که باعث میشه اشکت در بیاد که این اشک و گریه باعث رشد توست.

اما دوست نادان تو رو میخندونه و تو خوشحالی که خندیدی و برای لحظاتی شاد بودی و سودی بیشتر از این نیست واسه تو 

💐💐💐💐💐💐

و من امروز اینو لمس کردم چون دوست دانای من منو به مشکلاتم آگاه کرد و اشک منو درآورد و یه جورایی باعث رشد من شد 💐

روزهای پایانی بسیار خوبی دارم 🙌


               1396/12/27یکشنبه

  • fatemeh khajehasani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی