دختری در باد

روزنوشته

دختری در باد

روزنوشته

روز10:خودم

جمعه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۶، ۰۱:۱۳ ق.ظ

گاهی لازمه با خود خودت روبرو شی اونم صادقانه،صادقانه و من این جرات رو به خودم دادم که با تمام احساساتم روبرو شوم،با ترسهایی که در وجود من رخنه کردن،با عشق و علاقه هایی که دارم،با تنفری که هست،با هرچی که توذهنم قدم میزنه ....

گاهی لازمه خودخواه شی،مغرورشی و جلوی خیلی از اتفاقات ناگوار رو بگیری

من دختری هستم پر از احساس بر خلاف تیپ و قیافه ام که اکثر افراد فکر میکنند من بی احساسم و سخت.

گاهی از دست احساساتم شاکی میشم و بیشتر اوقات از وجودشون لذت میبرم،

در کل عاشق این احساسی بودنم هستم چون زندگی منو رنگ و بو میبخشه،باعث میشه از تمام لحظات عمرم لذت ببرم و با خلاقیت های ریز و درشت دنیا رو واسه خودم زیبا کنم و پر از آهنگ های دلنشین و دلنواز و از همه مهمتراین احساس که باعث میشه من همیشه همیشه از خدا تشکر کنم و با خدا درد و دل های دوستانه داشته باشم.


الان یهو دلم واسه خودم تنگ شد و دلم خواست بنویسم در مورد خودم و احساسم،هرچند که با زبانی ساده مینویسم 😊

وقتی هرچی به دلت میافته رو بلند میشی میریزی رو کاغذ یا توی وبلاگت مینویسی،عجیب حسی رو واست به دنبال داره،نمیدونم به شما چه احساسی دست میده؟ من که احساس میکنم یه مرغ عشق زیبا شدم و دارم تو اسمون خدا پرواز میکنم و از اون بالا تمام زیباییهای دنیا رو میبینم😍


یکی از بهترین اتفاقهای زندگی من خرید کادوی تولد واسه خودمه،اولین فردی که به من کادو میده و تولد مو تبریک میگه خودم هستم و این عالی ترین حس رو به دنبال داره😍


الان یاد گرفتم که این خود ما آدمها هستیم که باید برای  خودمان ارزش بیافرینیم،خودمان را با عشق و احساس فراوان دوست بداریم.

هیچوقت منتظر این نباشید که فرد دیگه ای بیاد و به شما عشق بورزه،پاشید یک لیوان نوشیدنی گرم برای خودتون آماده کنید و همراه با موزیک دلخواه تان و دوست داشتنهایتان لذت ببرید .من امشب یه فیلم عالی انتخاب کردم و دیدم 

اینقدر منو جذب خودش کرد که نفهمیدم زمان چطور گذشت و یهو ساعت شد 1بعد از نصفه شب👧

ارزوی بهترینها رو واسه تک تک آدمهای روی کره زمین دارم ،امیدوارم بهترین احساسات رو داشته باشین.

                                                                 با عشق دوستتان دارم

                                    جمعه1396/12/11

                                   ساعت:1:14بامداد


  • fatemeh khajehasani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی